Worden artikelen met de vermelding “uitverkocht” weer aangevuld?  
Als een artikel is uitverkocht, streven wij ernaar dit zo snel mogelijk aan te vullen. Indien de voorraad op is, dan halen we het artikel van de website.

Ontvang ik hetzelfde product als op de foto?
Ja, met uitzondering van ambachtelijke producten die een klein verschil kunnen tonen in de afwerking.

Is het mogelijk om via e-mail op de hoogte gehouden te worden van de laatste nieuwtjes en aanbiedingen van SOOO?
Ja. Dit kan door u aan te melden voor onze Nieuwsbrief.

Kan ik me afmelden voor de Nieuwsbrief van SOOO?
Onder elke nieuwsbrief staat een link waarmee u zich gemakkelijk afmelden.

Hoe kan ik mijn wachtwoord herstellen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuwe aanvragen. U ontvangt dan een e-mail met uw nieuwe wachtwoord.

Hoe kan ik controleren of mijn bestelling succesvol is verwerkt?
Zodra uw bestelling is verwerkt, ontvangt u een bevestigingsmail. Indien u die niet ontvangt, neem dan contact op met ons.

Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Ja. Indien u een account heeft aangemaakt, kunt u de bestelling volgen.

Kan ik een artikel uit mijn bestelling verwijderen?
Ja. Zolang u de bestelling nog niet heeft afgehandeld, is het mogelijk artikelen uit de shoppingbag te verwijderen.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd artikel ontvang?
SOOO.nl verkoopt uitsluitend artikelen in perfecte staat. Mocht u bij uitzondering toch een defect artikel ontvangen, vul dan het retourformulier in.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel ontvang?
Mocht u per abuis een artikel ontvangen dat u niet heeft besteld, vul dan het retourformulier in.

Is het veilig om bij SOOO online te bestellen?
Ja. U kunt winkelen zonder zorgen. We doen er alles aan om over de middelen te beschikken die ons in staat stellen de veiligheid van uw aankopen en uw gegevens te garanderen.